Zašto content marketing?

U 2013. content marketing bio je na vrhu jezika svih digitalnih marketinških tvrtki i gotovo svih brandova koji su željeli biti prisutni i u svijetu interneta. Digitalni gurui, koji su tvrdili da će content marketing privući brandove i potrošače, bili su potpuno u pravu.

Koncept je jednostavan: napraviti značajan sadržaj (tekst, video, fotografije, podcast,...) koji ne samo da će privući, već će preobraziti čitača u kupca, a kupca u vjeronog kupca. Sadržaj treba razvaljivati i sve je više brandova koji se nalaze na stranicama raznih medijskih porta ili stranica gdje se nalaze njihova online publika. Da, istina je da ljudi više vole gledati video od pet minuta kako mačka spava na bebi nego da za tri minute pročitaju ciljeve vaše tvrtke u 2014. godini. Ako ih zanima sadržaj, podijelit će ga sa svojim prijateljima.

Zašto je content marketing važan u 2014. godini? Evo nekoliko razloga:

Uspostavite prisustvo
'Direktno do potrošača' daje vašoj selektiranoj publici priliku da dobiju nešto 'lakši', ali i mnogo pristupačniji sadržaj te manje uštogljenu sliku o vašem brandu.

Postanite autoritativna figura
Što više kvalitetnog sadržaja objavite raste i imidž koji stvarate o sebi ili svom brandu. Prema istraživanju 7 od 10 kupaca želi naučiti o firmi kroz članke, a ne putem oglasa, te više od polovice ljudi želi kupiti dodatni proizvod od tvrtke koja je pružila dodatnu uslugu putem medija.

Odlična investicija
Kako je content marketing odličan oblik oglašavanja, sve veći broj tvrtki prenamjenjuje svoje budžete za oglašavanje prema sadržaju, unajmljuje pisce, snima video uratke, gradi brand, razvija aplikacije... no sve to košta, ali puno, puno manje nego što se troši na standardno oglašavanje.

Snaga Googlea
Tvrtke koje imaju svoj blog mogu očekivati da će biti indeksirane 400% bolje od konkurencije koja nema blog. Samim time što će vas Google bolje indeksirati na svojoj tražilici znači da ćete imati bolju online poziciju, bolju vidljivost za kupce, bolji SEO, a najbitnije od svega imat ćete zavidan porast u prodaji.

Masovna proizvodnja kvalitetnog sadržaja
Sve više firmi ulazi u content marketing uz pomoć content marketing stručnjaka i teholoških rješenja. Stoga, brandovi ne proizvode samo vrlo kvalitetan i osobni sadržaj, već lako štivo za čitanje koje poput mrvica ostavlja tragove za čitatelja da postane kupac (npr. eConsultancy blog ima oko milijun pregleda mjesečno od čega 5% bude redirektano na stranice proizvoda)

Glavna pobjeda content marketinga je da će osvježiti malo vaš brand i dati mu nešto što tradicionalno oglašavanje ne može, a to je karakter. Content marketing ide naprijed i 2014. godine bit će još bolji i jači te ćete stalno slušati o zanimljivom, relevantnom, kvalitetnom sadržaju kojeg svi žele podijeliti. 

Prednosti content marketinga

- više ljudi će posjetit web stranice
- povećava broj potencijalnih kupaca
- pametan content marketing osigurava veću prodaju
- povećava vidljivost na internetu
- povećava sigurnost kod kupaca
- povećava lojalnost kupaca
- više prilika za prodajom
- više prilika viralnim marketingom
- blog pojačava indeksiranje Googlea za 400%
- content marketing je u porastu

Mane content marketinga

- nije jednostavno
- teško je ne podlegnuti tradicionalnim formama marketinga

Zašto odabrati Digitalni Turizam?

- profesionalna smo i kreativna agencija koja nudi vrhunsku uslugu
- dugogodišnje iskustvo u internet marketingu (od 2005. godine)
- dio Google Partners programa za agencije
- certificirani AdWords stručnjaci
- nema dodatnih troškova - zna se koliki je mjesečni budžet i koliki je trošak za vođenje kampanje
- brza realizacija i podrška (odgovaramo na sve upite u roku 24 sata)
- BESPLATNA procjena i ponuda
- vaš uspjeh je i naš uspjeh