Kako povećati broj fanova na Facebooku?

Svi želimo isto od fan pagea: imati velik broj fanova koji će lajkati postove i kupovati proizvode. Sigurno ste čuli da je netko u tjedan dana dobio 5000 fanova, no znajte da (osim u iznimnim slučajevima npr. kada neki poznati brand otvara fan page) to nije ostvareno regularnim putevima ili bez ulaganja velikih sredstava u oglašavanje.

Ukoliko niste spremni izdvojiti poveći budžet za nove fanove tada ćete se načekati da dođete do većeg broja fanova. Najbitniji podatak je da će ti fanovi stvarno voljeti i željeti vaše usluge ili proizvode te da će biti komunikacije na Facebooku. To su fanovi do kojih vam je stalo i koje stvarno želite pored sebe.

Krenimo sa savjetima! Moramo li napisati da otvorite fan page :D

Dodajte Facebook Social pluginove na svoju stranicu
Postavite na svoju internet stranicu alate koje Facebook pruža i iskoristite svoju internet stranicu za širenje fanova. Postavite Like Box i Like Button na vidljivo mjesto na internet stranici kako biste privukli nove fanove.

Iskoristite prijatelje
Morate proširiti svoju stranicu sa svijetom, a najbolji način za početi je pokazati je prijateljima. Kliknite na dodaj prijatelja i imat ćete prve fanove.

Kratko i jasno

Nitko ne želi čitati dugačke i zamorne statuse od pet stranica. Svi želimo informaciju dobiti kratku i jasnu jer vrijeme je novac. Zato kada objavljujete nešto probajte to svesti do 150 znakova, a ako se nas pita do 100 znakova. Takvi statusi imat će 60% više likeova.

Budite pozitivni

Sadržaj koji se najviše dijeli (sharea) je pozitivnog i veselog karaktera. Kada ljudi shareaju statuse, slike ili bilo koji sadržaj to vide njihovi prijatelji te se tako stvara nova publika koja bi mogla lako postati dio vašeg svijeta. Zato je pozitivan sadržaj vrlo bitan.

Postajte zanimljiv sadržaj
Kada dijelite zanimljiv i kvalitetan sadržaj tada ne samo da zadržavate fanove koje imate, već ćete zaintrigirati i njihove prijatelje i potencijalne nove fanove. Sigurno se sada pitate što je to zanimljiv sadržaj? To je vrlo kompleksno pitanje. Ponekad je bolje ne staviti ništa nego objaviti nekakvu glupost koja bi moga imati negativan učinak. Svaka poslovna industrija ima svoja pravila i vrijednosti. Zapitajte se prvo da li je to što planirate postati na Facebook vama zanimljivo i zašto, te ako je odgovor pozitivan tada slobodno kliknite SHARE! Takvi postovi će naići na odobravanje ljudi i interakcija će se sama razvijati. Svakako pratite brojke jer one su pravi pokazatelj sjajnog sadržaja.

Budite poučni
Ljudi vole stvari koje ih uče nečemu novom i zanimljivom. Savjeti, upute i vodiči su uvijek vrlo rado čitani. Pripazite samo na točnost informacije i da se jednostavno prati.

Budite aktualni
Kada postate nešto na svoj profil budite uvjereni da će velik broj ljudi to vidjeti, bilo to zanimljivo i aktualno ili dosadno. Pitanje je samo kakvu ćete reakciju nakon toga doživjeti. Zato probajte biti aktualni i zavisno od industrije poslovanja kojom se bavite, probajte shareati stvari koje su zanimljive i značajne danas ili će to tek postati, ali da imaju težinu i vrijednost. Razmislite da li vas, koji ste u tom biznisu duže vrijeme zanima ta informacija i onda kliknite SHARE!

Slike ili fotografije
Posvetite pažnju fotografijama koje objavljujete jer slika govori više od 1000 riječi. Slika je sama za sebe ponekad dovoljna te je najbolji način za lajkanje ili dijeljenje na bilo kojoj društvenoj mreži.



Nagradite svoje fanove
Znajte da nije problem nekoga osvojiti, već zadržati. Jednom kada ljudi kliknu na LIKE tek tada postaje zanimljivo. Zašto ne biste s vremena na vrijeme nagradili svoje vjerne fanove sa nekom "sitnicom" (posebnom ponudom, poklonom malim ili velikim, popustom...). Fanovi će to itekako znati cijeniti te će se ta priča sama zakotrljati poput grude snijega na planini.

Učinite stranicu vrijednom posjeta
Korisnici će posjećivati stranicu i dijeliti sadržaj ako objavljujete redoviti, zanimljiv i svježi sadržaj poput slika, videa i linkova na zanimljive sadržaje (kao i članke Kako napraviti...)

Nemojte se bojati zatražiti pomoć
Sjetite se citata iz filma: Ako sagradiš, doći će. Morate razmišljati pozitivno i ako zatražite pomoć od svojih prijatelja/fanova posao će biti obavljen puno lakše i brže nego što ste mislili. Nemojte pretjerivati u svojim zahtjevima, budite realistični i zatražite ih da podijele sadržaj kada stvarno to trebate.

Vikendi su stvoreni za Facebook
Statistika govori da su postovi objavljeni u subotu i nedjelju za 14,5% bolje interaktivni nego preko tjedna, ali svega 14% svih objava se objavljuje za vikend. Brandovi imaju svoje community menadžere koji rade od ponedjeljka do petka od 7-20 sati i objave u tom periodu imaju 14% manje interakcije sa korisnicima nego za vrijeme "neradnih sati" od 20-7 sati.

Ne propuštajte promovirati Facebook stranicu
Kada god stignete probajte promovirati svoj fan page. Dodajte Facebook fan page u svoj potpis u e-mail, newsletter, gdje god možete dodajte link za Facebook, link u tekstu ili čak QR kod na dućanu. Svaka prilika se ne smije olako propuštati i vrlo je važna za oglašavanje.

Pratite statistiku, analizirajte i učite
Koristite Facebook Insights kako biste saznali što vaši fanovi čitaju i žele dijeliti. Pronađite doseg (reach) tj. koliko je korisnika vidjelo vaš post, koliko je usera bilo angažirano, koliko ste dobili novih fanova... Neki put je bitnije realno sagledati matematički što je zanimljivo, a što nije jer brojke ne lažu. Možda će se vama sviđati preslatki post o bebama, ali vašim fanovima (imate npr. fan page o biciklima) je to besmisleno. No, recimo da beba vozi bicikl ili nešto povezano sa vašom djelatnošću će rezultirati velikim uspjehom. Svi ti podaci će biti dobra smjernica za buduće postove.

Zaposlite community menadžera
Gotovo sve tvrtke trebale bi imati fan page i komunicirati s korisnicima na dnevnoj bazi, a vremena je premalo za sve poslove.  Uz svoj posao nemate vremena baviti se još i društvenim mrežama. Nema problema. Zaposlite profesionalce za to. CM-ovi žive za online i znaju sve trikove kako doći do fanova. Odgovarat će na upite fanova u najkraćem mogućem roku, bit će pristojni i pošteni prema svima te će tražiti nove načine kako doći do novih fanova na najbolji mogući način. Nije to lagan način za zaraditi kruh, te je svakodnevan, dinamičan i postepen proces. CM će vam davati i analizu (mjesečnu, tjednu ili dnevnu). Vaše je da i dalje radite svoj posao.
JAVITE SE

Zatražite besplatnu procjenu!

Želite se oglašavati preko interneta i to putem Google Adwords? Niste sigurni koliko bi sve to koštalo? Javite nam se bez ikakve obveze, a mi ćemo napraviti analizu i savjetovati vas o daljnjim koracima. Sve to, naravno, BESPLATNO! više...

ŠALJI DALJE

Dovedite nam klijenta i uštedite do 30[%]!

Imate potencijalnog klijenta koji želi online oglašavanje? Preporučite nas.

Svaki klijent s kojim dogovorimo posao osigurava vama popust od 10%. Jedan klijent 10%, dva klijenta 20%, a tri i više klijenata osiguravaju vam POPUST od 30% na usluge koje pružamo.

Iskoristite ovu priliku i pošaljite prijatelju ponudu za suradnjom!

Zašto odabrati Digitalni Turizam?

- profesionalna smo i kreativna agencija koja nudi vrhunsku uslugu
- dugogodišnje iskustvo u internet marketingu (od 2005. godine)
- dio Google Partners programa za agencije
- certificirani AdWords stručnjaci
- nema dodatnih troškova - zna se koliki je mjesečni budžet i koliki je trošak za vođenje kampanje
- brza realizacija i podrška (odgovaramo na sve upite u roku 24 sata)
- BESPLATNA procjena i ponuda
- vaš uspjeh je i naš uspjeh