4 osnovna pravila za content marketing

Kao i u svakom poslu tako i u online oglašavanju postoje pravila igre. U content marketingu možemo slijediti vrlo jednostavna pravila kako bismo svi imali korist od uloženog vremena. Od običnog čitača, preko kupca pa sve do vjernih potrošača koji su svaki dan uz nas.

Planirajte unaprijed
Nemojte ostati bez riječi. Tvrtkama je vrlo jednostavno pokrenuti kampanje na 12 različitih društvenih mreža, ali totalno je druga priča sve to održavati i updejtati. Velik broj korisnika ćete izgubiti ako postate sadržaj sve manje i manje tj. sve rjeđe i rjeđe. Ključ je, ako je to moguće, imati osobu zaduženu za samo taj posao – za društvene mreže. No, ako to niste u stanju napraviti tada probajte imati kalendar na kojem ćete si početkom mjeseca isplanirati kada ćete nešto staviti na neku društvenu mrežu (post, status, video, sliku). Neka to bude i svaki utorak, ali da korisnici znaju što mogu očekivati od vas. Planiranje osigurava da je brand i dalje prisutan na sceni i da zainteresira publiku, a vama daje mogućnost da dodajete/mičete sadržaj tijekom tjedna kako vama odgovara.

Sve na jednom mjestu
Kako smo već ranije govorili da bi bilo super da imate osobu za društvene mreže, vjerojatno je važnije da olakšate stvari i sve stavite na jedno mjesto. Imate nekoliko sjajnih online platformi na koje se možete registrirati i na jednom mjestu održavate Twitter + Facebook + Pinterest + Instagram itd. Hootsuite je uvaženo ime koje pruža sve te usluge na jednom mjestu, a koriste ga i brandovi kao što su Virgin, WWF (životnije, ne profesionalni hrvači), CBS te mnogi drugi. Naravno da postoje još razni drugi servisi, ali bez obzira koji koristite bitno je da možete pratiti i analizirati metričke podatke svojih sadržaja tako da znate što je isplativo i što baš i ne ide u digitalnom svijetu i vašem brandu.

Budite relevantni i gurajte kvalitetu
Spomenuli smo da sa premalo sadržaja možete izgubiti publiku, ali također jednak učinak možete imati i sa previše sadržaja. Na internetu se nalazi previše stvari i ključ je da osvojite publiku povjerenjem i interesom koji zaslužujete objavljivanjem pametan i bitan sadržaj. Još važnije je da pratite što publika želi, a što ne, te učite sa svakom objavom što publika želi.

Ne zaboravite mobitele
Statistički podaci ukazuju na ogroman razvoj mobilne tehnologije te će ona u Europi porasti za 39% do kraja 2014. godine. Sa 334 milijuna mobilnih uređaja već u upotrebi, najpametniji brandovi će krenuti u lov na pametan sadržaj specijaliziran za mobitele. To znači da će se kreirati poseban sadržaj kompatibilan i specijaliziran za smartphone uređaje (kraći tekstovi, manje ali izuzetno važne fotografije, jasniji linkovi koji vode na stranice od brandova…).

Prednosti content marketinga

- više ljudi će posjetit web stranice
- povećava broj potencijalnih kupaca
- pametan content marketing osigurava veću prodaju
- povećava vidljivost na internetu
- povećava sigurnost kod kupaca
- povećava lojalnost kupaca
- više prilika za prodajom
- više prilika viralnim marketingom
- blog pojačava indeksiranje Googlea za 400%
- content marketing je u porastu

Mane content marketinga

- nije jednostavno
- teško je ne podlegnuti tradicionalnim formama marketinga

Zašto odabrati Digitalni Turizam?

- profesionalna smo i kreativna agencija koja nudi vrhunsku uslugu
- dugogodišnje iskustvo u internet marketingu (od 2005. godine)
- dio Google Partners programa za agencije
- certificirani AdWords stručnjaci
- nema dodatnih troškova - zna se koliki je mjesečni budžet i koliki je trošak za vođenje kampanje
- brza realizacija i podrška (odgovaramo na sve upite u roku 24 sata)
- BESPLATNA procjena i ponuda
- vaš uspjeh je i naš uspjeh